Umawiasz z klientem spotkanie sprzedażowe. Przygotowujesz prezentację, szlifujesz detale. W trakcie rozmowy prezentujesz swoją ofertę najlepiej jak potrafisz, bo wiesz, że masz przed sobą idealnego klienta. W odpowiedzi słyszysz słowa “muszę się zastanowić”. Co wtedy robisz?
Dlaczego musisz rozwiązać ten problem?
Jeśli kiedykolwiek usłyszałeś “muszę się zastanowić”, to pewnie też przeżyłeś taki scenariusz:
Przedstawiasz swoją ofertę najlepiej jak potrafisz
Klient mówi “muszę się zastanowić”
Nie potrafisz skutecznie zneutralizować tej obiekcji
Dzwonisz do klienta - jeszcze nie podjął decyzji
Dzwonisz kolejny raz - nie ma czasu
Dzwonisz jeszcze raz - nie odbiera
Nie odpisuje na wiadomości
Tracisz szansę sprzedaży
W tym szkoleniu powiem Ci, jak sprawić, by ten scenariusz przestał się powtarzać.