W tym kursie pokażę Ci konkretny proces krok po kroku, który pozwolił mi wyskalować firmę 24X z 20 do 500 tysięcy złotych przychodu miesięcznie w abonamentach.
Jeśli tu jesteś, to znaczy, że chcesz wreszcie opanować sprzedaż i skalować przychody w przewidywalny i powtarzalny sposób, by Twój biznes mógł rosnąć szybciej niż konkurencja.
Możesz to zrobić, nawet jeśli teraz:
Twój dział sprzedaży nie potrafi wygenerować takiego przychodu, aby firma mogła rozwijać się, rosnąć i ścigać z konkurencją. Kolejne miesiące kończysz pod kreską lub wychodzisz jedynie lekko ponad zero.
Nie mierzysz poprawnie jego skuteczności i efektywności, a przez to nie potrafisz obliczyć i prognozować wyniku. Sprzedaż wygląda bardziej jak błądzenie we mgle niż dobrze naoliwiona, sprawna machina.
Twoi sprzedawcy improwizują i nie wiesz, dlaczego jedni sprzedają, a inni nie potrafią, masz problem z rekrutacją dobrych sprzedawców i ich onboardingiem, a na koniec dnia mierzysz się z dużą rotacją pracowników.
Jeśli sprzedaż w Twojej firmie nie działa w powtarzalny, skalowalny i przewidywalny sposób, to znaczy, że generuje straty – nie wszystkie są widoczne gołym okiem:
Niektóre firmy, z którymi współpracowałem, przez lata tolerowały słaby wynik sprzedaży. Zwykle jedyną blokadą przed rozwiązaniem problemu, były błędne przekonania, w tym:
Sprzedaż to policzalny i przewidywalny proces. Jeśli nie wiesz, czy Twoja sprzedaż dobrze działa, to znak, że jest jeszcze sporo do poprawy.
Z doświadczenia wiem, że relacje najlepiej nawiązuje się podczas współpracy. A nie ma przecież współpracy bez wcześniejszej sprzedaży.
Rozumiem, priorytety. Ale czy może być większy priorytet dla biznesu od sprzedaży? Brak czasu jest najlepszym powodem, by zacząć poprawiać sprzedaż TERAZ.
Nie obawiasz się pracy – martwisz się, czy będzie warto. Być może do tej pory szukałeś na własną rękę i nie zawsze to działało. A gdybym dał Ci “gotowca” z gwarancją skuteczności, to mam Twoją uwagę?
Jeśli masz problem i chcesz go rozwiązać, a ja mogę Ci w tym pomóc, to można powiedzieć, że nasza rozmowa jest sprzedażą. Ale czym różni się sprzedawanie od pomagania?
Byłem odpowiedzialny za Sprzedaż, Marketing i Customer Success w Scanye – 18. najszybciej rosnącej firmie w Europie Środkowej wg Deloitte, gdzie w ciągu 34 miesięcy wyskalowałem sprzedaż 24-krotnie – z 20 do 500+ tys. PLN w abonamentach miesięcznych.
Obecnie doradzam, tworzę procesy sprzedaży dla firm oraz szkolę sprzedawców.
Uczę tego, że sprzedaż zawsze jest kontekstowa – w odniesieniu do alternatywnego sposobu rozwiązania problemu klienta. Przekonałem się, że powtarzalny, skalowalny i policzalny proces sprzedaży oparty o liczby, przynosi o wiele lepsze efekty niż “talent” sprzedawcy.
Nie potrafię przejść obojętnie obok obiecującej firmy, która ma ambicje na to, by znacznie poprawić swój wynik sprzedaży i prosperować. Nie mogę jednak pracować z każdym, ponieważ fizycznie nie wystarczyłoby mi czasu, dlatego stworzyłem kurs online, w którym uczę wszystkiego, co wiem o sprzedaży.
W sprzedaży możesz przewidzieć 80% sytuacji i dobrze się na nie przygotować, by z łatwością generować coraz lepsze wyniki. Aby to zrobić, przejdź przez 4 kluczowe kroki:
Czy wiesz, jaki konkretny problem rozwiązujesz? Pamiętaj, że sprzedaż zawsze dzieje się w odniesieniu (kontekście) do czegoś, dlatego nie spiesz się z prezentacją swojej oferty, jeśli nie znasz alternatyw klienta oraz ich konsekwencji.
Sprzedaż to nie improwizacja. Twój powtarzalny, skalowalny i przewidywalny proces sprzedaży powinien składać się z 3 kroków:
Na drodze do zamknięcia sprzedaży napotkasz wiele komplikacji, wymówek i obiekcji. Na szczęście 80% z nich da się przewidzieć, zapobiegać im lub przygotować gotową odpowiedź.
Gdy już wiesz, że sprzedaż zawsze odbywa się w odniesieniu, kontekście do innych rozwiązań, masz poukładany proces sprzedaży, który śledzisz za pomocą ściśle określonych liczb, oraz przygotowałeś się na wiele przewidywalnych sytuacji sprzedażowych, pora na działanie.
Pamiętaj, że proces sprzedaży należy rozwijać i usprawniać, dzięki czemu gwarantujesz, że każdy kolejny miesiąc będzie generował coraz lepsze wyniki.
Przeczytaj, jak kurs i moje metody pracy oceniają ci, którzy już sprawdzili
Encyklopedia Sprzedaży GrowPapa to ponad 7 godzin nagrań video z prezentacją, mnóstwo dodatkowych materiałów tekstowych oraz interaktywne arkusze kalkulacyjne.
Framework to prosty diagram, który wyjaśnia sprzedaż na 1 kartce.
W tym module tłumaczę jak podchodzę do tworzenia komunikacji sprzedażowej. Pokażę jak rozumiem definiowanie problemu, jego konsekwencje, alternatywne rozwiązania, argumenty sprzedażowe, status quo klienta, próg wejścia w Twoje rozwiązanie oraz w końcu – Twoje value proposition i USP.
Dobry proces sprzedaży, to powtarzalna, skalowalna i przewidywalna maszynka do robienia przychodu firmy.
W tym module pokazuję na przykładach, jak możesz zbudować własny proces sprzedaży, który składa się z 3 kroków.
W tym dziale pokażę Ci, jakie są prawdziwe cele Cold Calla oraz pokażę pewną strukturę rozmowy, której używam na co dzień. Większość sprzedawców (a na pewno klientów) może rozumieć Cold Calle jako „próbę sprzedaży” produktu.
Cold Call nie jest po to, aby sprzedawać – Twój potencjalny klient również powinien to wiedzieć. Pokażę Ci również, jak wykorzystuję Cold Mail, by za pomocą zimnych maili zdobywać zainteresowanie klientów i umawiać spotkania sprzedażowe.
Wielu sprzedawców robi prezentację z każdym chętnym klientem.
Dobry sprzedawca potrafi najpierw odpowiednio kwalifikować oraz zbadać (lub zbudować) potrzebę zakupową klienta, aby sama prezentacja wyglądała jak formalność.
Bez etapu Discovery Twoja skuteczność będzie słaba. Moim zdaniem jest to najtrudniejszy, a jednocześnie najważniejszy etap procesu sprzedaży. To właśnie od jakości Discovery będzie zależało to, z jaką skutecznością będziesz domykał prezentacje.
Sprzedaż jest kontekstowa, prezentacja też powinna być kontekstowa – w odniesieniu do alternatywnego sposobu rozwiązania problemu klienta. Kontekst powinieneś wyciągnąć z poprzedniego etapu – Discovery.
Głównym celem prezentacji jest dotrzeć do wątpliwości klienta i na nie odpowiedzieć. Wtedy bez problemu możesz domykać sprawę. W tym module będę chciał Ci dać kluczowe wskazówki, które sprawią, że Twoja prezentacja będzie konwertować znacznie lepiej.
Ponadto nauczę Cię w odpowiedni sposób odpowiadać na obiekcje Twoich klientów, tak abyś miał narzędzia do tego, aby domknąć sprzedaż podczas prezentacji. Oprócz tego poruszymy jeszcze temat bodźców zakupowych, które będziesz mógł wplatać w Twoją prezentację / ofertę, dzięki którym będziesz w stanie skrócić czas decyzji klienta.
W tym module streszczę kilkanaście kluczowych kompetencji, cech oraz zachowań, które wg mnie charakteryzują najlepszych sprzedawców, w tym: kompetencje sprzedażowe, podejście do pracy, podejście do życia, cechy osobowości czy planowanie i organizacja pracy.
Nie musisz decydować teraz. Możesz bez ryzyka zamknąć tę stronę i nic się nie stanie. Z drugiej strony możesz kupić kurs i przez 14 dni przerobić tyle materiałów, ile chcesz. Jestem pewien, że otrzymasz więcej wartości, niż się spodziewasz. Dopiero wtedy możesz podjąć świadomą i racjonalną decyzję – czy ten kurs jest dla Ciebie. Jeśli uznasz, że jest inaczej, to zwrócę 100% Twoich pieniędzy. Bez zadawania pytań, wystarczy 1 email.
Z tych dwóch opcji tylko JEDNA daje Ci szansę na zbudowanie procesu sprzedaży, który w powtarzalny i przewidywalny sposób wyskaluje przychody w Twojej firmie.
Wybierz pakiet, który najbardziej pasuje do potrzeb Twojego biznesu
Być może w Twojej głowie pojawiają się wątpliwości. To naturalne. Postaram się ułatwić Ci decyzję odpowiadając na najczęstsze z nich:
Wiedza i metody z tego kursu pomogły usprawnić i wyskalować sprzedaż w firmach z wielu różnych branż, w tym: [tu przykłady]
Do kursu nagrałem osobny moduł, w którym znajdziesz praktyczne wskazówki, w jaki sposób realizować materiał z tego kursu i jak znaleźć i utrzymać motywację do jego przerobienia i wdrożenia w praktykę.
W kursie wyjaśniam sprzedaż za pomocą jednego diagramu i robię to w zaledwie 15 minut. Proces sprzedaży składa się z 3 prostych kroków, na które otrzymujesz mnóstwo gotowych przykładów, które bez problemu zastosujesz w swoim przypadku. Skorzystasz również z przygotowanych plików – arkuszy kalkulacyjnych, które będą kontrolować Twój proces sprzedaży.
Nigdy nie ma dobrego czasu na wdrażanie zmian, jednocześnie zanim podejmiesz decyzję, to policz ile pieniędzy będzie kosztował Cię dziurawy proces sprzedaży przez kolejny rok. Załóż, że z kursem poprawisz skuteczność min. o 15%.
Dzięki temu kursowi nie tylko stworzysz swój skuteczny proces sprzedaży, ale też napiszesz skrypty dla każdej rozmowy oraz obiekcji, które możesz usłyszeć od klientów. Będziesz przygotowany na 80% sytuacji sprzedażowych.
Dzięki temu kursowi nie tylko stworzysz swój skuteczny proces sprzedaży, ale też napiszesz skrypty dla każdej rozmowy oraz obiekcji, które możesz usłyszeć od klientów. Będziesz przygotowany na 80% sytuacji sprzedażowych.
Niektórzy przerabiają kurs w ciągu 1 dnia i kolejnego dnia tworzą proces sprzedaży, który od razu wdrażają w praktykę. Dzięki gotowym przykładom rozpisanie procesu i napisanie skryptów jest szybsze niż Ci się wydaje.