W tym kursie pokażę Ci moje najlepsze metody i nauczę Cię, jak prowadzić proces sprzedażowy z klientem, by decyzja o zakupie była naturalnym kolejnym krokiem
Jeśli Twoi klienci “muszą się zastanowić”, albo w inny sposób opóźniają decyzję po tym, jak przedstawisz im ofertę, to najpewniej popełniasz jeden (lub więcej) z tych błędów:
Zbyt wielu sprzedawców pomija etap Discovery, przez co nie dowiadują się o potencjalnych problemach, które mogą skutecznie zablokować proces sprzedaży
Twój klient chętniej powie TAK, jeśli będziesz prowadzić rozmowę w taki sposób, by zbudować kontrast pomiędzy obecną sytuacją, a korzyściami wynikającymi z Twojej oferty
Zamiast gonić za klientem po prezentacji, wysyłać maile, dzwonić, dopytywać, przesyłać kolejne materiały – po prostu domykaj sprzedaż w trakcie prezentacji
Głównym powodem, dlaczego klienci nie kupują jest to, że nie wiedzą, jak to zrobić. Innymi słowy: nie potrafią określić kryteriów, dlaczego mieliby powiedzieć TAK lub NIE, dlatego skłaniają się ku odmowie. Jeśli chcesz być świetnym sprzedawcą, to Twoim najważniejszym zadaniem jest dotrzeć do obiekcji klienta i pomóc mu podjąć decyzję. Dlatego po tym kursie będziesz skupiał się na fazie Discovery, w której dokładnie poznajesz sytuację klienta, identyfikujesz potencjalne blokery i budujesz relację opartą o rozwiązywanie problemów. Dzięki temu na etapie prezentacji oferty możesz opowiedzieć o swojej ofercie w spersonalizowany sposób, a potem precyzyjnie odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości.
Wtedy Twoja sprzedaż będzie generować wielokrotnie większe wyniki.
Obecnie pracuję jako Chief Revenue Officer w Scanye oraz Moniti.app.
Zajmuję się skalowaniem sprzedaży w firmach odpowiadając za marketing, sprzedaż oraz obsługę klienta. Swoje doświadczenie zbierałem w branży FMCG (Pepsi), nieruchomości (Metrohouse, Dolcan) oraz IT (Eurocert, Conversion, Scanye).
Jestem praktykiem, nie trenerem sprzedaży – na co dzień wykorzystuję to czego nauczam.
W Scanye udało mi się osiągnąć 25x wzrost przychodów firmy w 2,5 roku w oparciu o sprzedaż telefoniczną, dzięki czemu firma znalazła się w prestiżowym rankingu 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie wg. Deloitte.
Nie potrzebujesz sztuczek, trików i magicznych sposobów – wystarczy logika
Dowiesz się, o czym rozmawiać w fazie Discovery, w której pozyskasz informacje, które okażą się niezbędne do finalizacji transakcji na późniejszym etapie
Pokażę Ci, jak rozmawiać z klientem, by zaczął sam siebie przekonywać do zakupu oraz co konkretnie powiedzieć, by chciał podjąć decyzję tuż po prezentacji
Poznasz sprawdzony schemat rozmowy sprzedażowej, która wykorzystuje informacje z fazy Discovery do budowania potrzeby zakupowej tu i teraz
W trakcie Prezentacji musisz dotrzeć do obiekcji klienta. Udowodnię Ci, że 80% z nich da się przewidzieć i przygotować się na nie. Na resztę – dam Ci konkretną metodę.
Na jednym prostym diagramie pokażę Ci, że sprzedaż jest kontekstowa – to znaczy, że zawsze odbywa się w kontraście do obecnej sytuacji klienta.
Otrzymasz sprawdzone skrypty i techniki, które wyskalowały Scanye do 18. w rankingu Delloite najszybciej rosnących firm w naszym regionie Europy. To wiedza, do której dochodziliśmy metodą prób i błędów, a Ty możesz z niej skorzystać teraz, by natychmiast podnieść wynik sprzedaży.
Nie musisz mi ufać, wystarczy, że spojrzysz, co mówią inni
Zapisz się na kurs i zobacz efekty błyskawicznie
Pomagamy sprzedawcom postawić pierwsze kroki w sprzedaży i znaleźć godną, rozwojową pracę.