Co zrobić, gdy klient mówi "Nie jestem zainteresowany"?
Wykonujesz cold calle i Twoi klienci rozłączają się lub zbywają Cię już na samym początku rozmowy? Pokażę Ci MEGA skuteczny sposób, jak umawiać spotkania, który pomógł mi wyskalować firmę 24X.
Jeśli wykonujesz zimne telefony do potencjalnych klientów, to pewnie Twoją codziennością są takie sytuacje jak:
Klient rozłącza się od razu, nie dając Ci nawet szansy
Klient nawet Cię nie słucha i szybko chce się rozłączyć
Klient mówi "nie jestem zainteresowany", nie wiedząc nawet, co sprzedajesz
Klient po prostu nie lubi sprzedawców i nie chce z Tobą rozmawiać
Dam Ci ekstremalnie skuteczne rozwiązanie Twojego problemu
W moim video otrzymasz 2 poziomy rozwiązania:
1. Szybkie rozwiązanie + przykład
W zaledwie kilka minut dam Ci sprawdzony sposób:
Jak zapobiegać temu, że klient mówi „nie jestem zainteresowany”,
Co konkretnie zrobić, aby odpowiedzieć na takie zdanie, gdy już klient je powie.
Dzięki temu błyskawicznie Twoje telefony staną się o wiele bardziej skuteczne.
2. Prawdziwe przyczyny problemu + metodę
A jeśli chcesz systemowo poprawić swój cold call, to w kilkadziesiąt minut pokażę Ci, z czego wynikają wszystkie obiekcje klientów. Użyję do tego graficznego frameworku, który pozwoli Ci zrozumieć, jak poprawić Twoje telefony, by umawiać więcej spotkań.
Nazywam się Kacper Kostrzewa
Byłem odpowiedzialny za Sprzedaż, Marketing i Customer Success w Scanye – 18 najszybciej rosnącej firmie w Europie Środkowej wg. Deloitte, gdzie w ciągu 34 miesięcy wyskalowałem sprzedaż 24-krotnie – z 20 do 500+ tys. PLN w abonamentach miesięcznych.
Obecnie doradzam, tworzę procesy sprzedaży dla firm oraz szkolę sprzedawców.